גל הטרור • לוחם מג"ב נפצע קל סמוך למערת המכפלה

    "עירנות הלוחמים והמענה המקצועי והמהיר הביאו ללא ספק לסיומו של האירוע בפציעות קלות בלבד ומנע פגיעה באזרחים נוספים"
    יעקב גרודקה 1 Comment on גל הטרור • לוחם מג"ב נפצע קל סמוך למערת המכפלה

    פיגוע דקירה אירע הבוקר סמוך למערת המכפלה בחברון • סמוך לשעה 8:00 מחבל פלסטיני בן 17 דקר לוחם משמר הגבול ופצע אותו באורח קל • בשישי סוכלו שני פיגועי טרור ולא היו בהם נפגעים

    צילום: Gershon Elinson/Flash90
    "עירנות הלוחמים והמענה המקצועי והמהיר הביאו ללא ספק לסיומו של האירוע בפציעות קלות בלבד ומנע פגיעה באזרחים נוספים"
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פיגוע דקירה אירע הבוקר (שבת) סמוך למערת המכפלה בחברון. סמוך לשעה 8:00 מחבל פלסטיני בן 17 דקר לוחם משמר הגבול ופצע אותו באורח קל. המחבל הדוקר, עבדאללה אלג'ולני, תושב חברון נוטרל ונורה למוות במקום על ידי כוחות הביטחון.

    חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו טיפול רפואי לפצוע ופינו אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים, כשהוא סובל מחתך בפניו, ונמצא בהכרה מלאה.

    ממשמר הגבול נמסר כי המחבל החמוש בסכין עורר את חשדם של הלוחמים במחסום והתבקש להזדהות. לאחר שהוא הציג לבקשתם תעודה מזהה הוא שלף לפתע סכין והחל לדקור את אחד הלוחמים בראשו. יתר הלוחמים הגיבו בירי לעבר המחבל וכאמור נטרלו אותו.

    מפקד הפלוגה אמר כי "אנו עדים לניסיונות חוזרים ונשנים לפגוע באזרחים ובכוחות הביטחון המאבטחים את גזרת חברון וסביבותיה, עירנות הלוחמים והמענה המקצועי והמהיר הביאו ללא ספק לסיומו של האירוע בפציעות קלות בלבד ומנע פגיעה באזרחים נוספים".

    כזכור, ביום שישי סוכלו בחסדי שמים שני פיגועי טרור. ניסיון פיגוע דקירה אירע בצומת גוש עציון. מחבל פלסטיני הגיע ברכב לצומת, ירד מרכבו וניסה לדקור חיילי צה"ל מגדוד 'חרוב' שאיבטחו את הצומת, הכוח הגיב בירי לעבר המחבל וחיסל אותו. לא היו נפגעים מקרב הלוחמים.

    דקות קודם לכן, סיכל כוח צה"ל מגדוד 'דוכיפת' ניסיון פיגוע בכניסה לאזור התעשייה שער בנימין, לאחר שעצר שני צעירים פלסטינים כשברשותם סכינים. השניים נעצרו לאחר שעוררו את חשדם של החיילים ומחקירה ראשונית עולה כי תכננו לבצע פיגוע.

    השניים ירדו מרכב פלסטיני בכניסה לאזור התעשייה, והחלו להתקרב לעבר כוח צה"ל השומר על המתחם, דבר שעורר את חשדם של החיילים. הכוח החליט לערוך חיפוש על השניים וביצע נוהל מעצר חשוד ללא ביצוע ירי, אז השליכו השניים את הסכינים על הרצפה. הם נעצרו והובאו לחקירה בתחנת בנימין.



    1 תגובות

    מיין תגובות